جمعه 20/سپتامبر/2024

بیانیه جهاد اسلامی در محکومیت اظهارات ترکی فیصل

یکشنبه 10-جولای-2016

جنبش جهاداسلامی فلسطین اظهارات ترکی فیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی در همایش روز گذشته اپوزیسیون ایران درپاریس را مبنی بر اینکه ایران از حماس و جهاد اسلامی بخاطر ایجادهرج و مرج در منطقه حمایت می کند، به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، متن بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت اظهارات ترکی فیصل بهشرح زیر است:

بیانیه مطبوعاتی جنبش جهاد اسلامی پیرامون اظهارات ترکی فیصل شاهزادهسعودی

جنبش جهاداسلامی فلسطین اظهارات ترکی فیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی در همایش روز گذشته اپوزیسیون ایران درپاریس که طی آن جنبش حماس و جهاد اسلامی را به ایجاد آشوب و هرج و مرج درمنطقه متهم کرد، محکوم می کند.

ما در جنبشجهاد اسلامی ضمن محکوم کردن این اظهارات، تاکید می کنیم که این اتهامات باطل وناروا بوده و تنها در راستای خدمت به اهداف و خواسته های دشمن صهیونیستی است که بههر شیوه ای در صدد نابودی مساله فلسطین و بازگشایی سفارتخانه های خود در پایتختکشورهای عربی است.

این اظهاراتناروا و ناجوانمردانه پیش از اینکه به مقاومت، ملت و مساله فلسطین بی احترامی کند،در واقع بی احترامی و توهین به ملت عربستان سعودی است که هرگز دوست ندارد در اهانتبه ملت فلسطین سهیم باشد و به نفع دشمن صهیونیستی از پشت به مقاومت فلسطین خنجربزند همانطور که از اظهارات اخیر عادل جبیر وزیر خارجه عربستان سعودی نیز می تواناینگونه برداشت کرد و او به جای دفاع از ملت فلسطین و مسجد الاقصی در برابرتجاوزات و جنایت های اشغالگران صهیونیست، خواستار خلع سلاح حماس و جهاد اسلامی شدهبود.

آنگونه کهپیداست لابی صهیونیستی در عربستان سعودی از طرح ملک فهد در سال 1981 و طرح صلحعربی در سال 2002 درس نگرفته و متوجه نشده است که دشمن صهیونیستی هرگز چیزی به اسمصلح و سازش با فلسطینیان به شرطی که متضمن کمترین حق ملت فلسطین در سرزمین خویشباشد را قبول ندارد و هیچ قدرت و عزت و کرامتی برای کشورهای عربی قائل نیست.

به همین خاطر،ما در جنبش جهاد اسلامی به این طرف ها می گوییم که اگر از حمایت از ملت و مسالهفلسطین عاجز و ناتوان هستید، لااقل حامی رژیم صهیونیستی نیز نباشید و قربانی رامحکوم نکنید و با جلاد دست به یکی نکنید، زیرا ملت مسلمان عربستان سعودی هرگزاجازه نمی دهد راه ورود صهیونیست ها به مکه و مدینه منوره بر روی خرابه هایفلسطین، قدس و مسجد الاقصی را هموار کنید.

جنبشجهاد اسلامی فلسطین

یکشنبه5 شوال 1437 ه.ق.

برابربا 10 ژوئیه 2016

لینک کوتاه:

کپی شد