شنبه 26/اکتبر/2024

دیدار هیات جهاد اسلامی با مسئولان سازمان اطلاعات مصر

یکشنبه 22-می-2016

یک رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد کههیات این جنبش که از هفته قبل در قاهره به سر می برد، امشب با مسئولان مصری و بهویژه مسئولان سازمان اطلاعات این کشور دیدار و درباره مسائل مهم مربوط به مسالهفلسطین گفتگو خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد مدللدر گفتگوی کوتاه با الرساله نت خاطر نشان کرد که هیات جهاد اسلامی در دیدار بامسئولان مصری، درباره اوضاع کلی فلسطین و به ویژه مساله آشتی ملی، بازگشایی گذرگاهرفح و لغو محاصره غزه بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

این هیات جنبش جهاد متشکل از رمضان عبد اللهشلح دبیر کل این جنبش و زیاد نخاله معاون وی است و روز چهارشنبه گذشته وارد مصرشده است.

این در حالی است که عبد الفتاح سیسی رئیس جمهورمصر قبلا تاکید کرده بود که این کشور آمادگی میانجیگری میان گروه های فلسطینی براتحقق آشتی ملی و کمک به تحقق صلح با رژیم صهیونیستی را دارد.

گفتنیاست که احزاب و گروه های ملی و اسلامی فلسطینی در غزه در نشست امروز یکشنبه خود ازدعوت عبد الفتاح سیسی رئیس جمهور مصر برای از سر گیری تلاش ها برای تحقق آشتی ملیفلسطین و تاکید وی بر عمل قاهره به نقش خود در راستای تحقق وحدت ملی فلسطینیاستقبال کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد