جمعه 20/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی خواستار تخلیه شهرک های صهیونیستی در جنگ آتی شد

چهارشنبه 18-می-2016

ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به شهرک نشینان مجاورباریکه غزه دستور داده است در صورت وقوع جنگی دیگر در این باریکه، سریعا باید اینشهرک ها را تخلیه کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه هفتمتلویزیون رژیم صهیونیستی، برای نخستین بار به ساکنان شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه ابلاغ شده است که درصورت اعلان حالت فوق العاده و آغاز جنگی دیگر در این منطقه باید در اسرع وقت خانهها خود را ترک و تمامی این شهرک ها را تخلیه کنند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی به شهرک هایصهیونیست نشین از آن ها خواسته است در صورت بروز هرگونه شرایط اضطراری و فوقالعاده و آغاز جنگ سریعا این شهرک ها را تخلیه کنند و آن ها تا پایان جنگ در جاییدیگر اسکان داده خواهند شد.

بر همین اساس، رژیم صهیونیستی شهرک نشینان را از طریقخودروها و اتوبوس های ویژه ای که برای این کار در نظر گرفته شده اند به مناطقیدیگر انتقال خواهد داد.

در این پیام از شهرک نشینان خواسته شده تا تمامی وسایل لازمرا با خود برداشته و در و پنجره ها را به کلی بسته و گاز و برق خانه هایشان را همقطع کنند.

محافل نظامی صهیونیستی برآورد کرده اند که مقاومت در جنگآتی ده ها نفر از نیروهای خود را راهی شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه کردهو در صدد سیطره بر این شهرک ها یا ربودن صهیونیست ها همانند جنگ 51 روزه در غزهباشد.

لازم به ذکر است که مقاومت فلسطین در جنگ 51 روزه در غزهبارها از طریق تونل ها به پشت خطوط دشمن و داخل اراضی اشغالی نفوذ کرده و ضرباتسختی به این رژیم وارد کرد و ده ها افسر و نظامی این رژیم را به هلاکت رساند وشمار زیادی را هم مجروح کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد