چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

زخمی شدن 3 نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار بمب در قدس اشغالی

چهارشنبه 11-می-2016

بر اثر انفجار بمب دست ساز در ورودی شهرک حزما در شمال شرققدس اشغالی، 3 نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه هایصهیونیستی، در این انفجار یکی از این 3 نظامی به شدت مجروح شده و وضعیت مناسبیندارد و 2 نظامی دیگر هم جراحت های متوسطی برداشته اند.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان هاآرتص تاکید کرد که اینحادثه زمانی رخ داد که یک افسر صهیونیستی از خودرو پیاده شده و یک شیء مشکوک که درگوشه ای از خیابان قرار داده شده بود را بررسی کرد که ناگهان شیء مشکوک که یک بمببود منفجر شده و این افسر به شدت مجروح و به منظور مداوا به بیمارستان انتقال دادهشد.

این روزنامه نوشت که افسر مذکور از ناحیه صورت و بالاتنه بهشدت مجروح شده و همانجا بیهوش شده است و بلافاصله به منظور مداوا به بیمارستانشعاریه تسیدک در قدس اشغالی انتقال داده شد.

در این انفجار دو نظامی دیگر رژیم صهیونیستی نیز جراحت هایمتوسطی برداشتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ورودی شهرک های حزما و جبع در شرققدس را بسته و مانع از هرگونه تردد در این منطقه می شوند.

برخی منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند که نظامیان صهیونیست2 بمب دست ساز دیگر در محل انفجار پیدا کرده اند و تحقیقات گسترده ای را نیز بهمنظور کشف بمب های احتمالی کار گذاشته شده در این منطقه آغاز کرده اند.

لازم به ذکر است که اواخر ماه گذشته هم بر اثر انفجار یکاتوبوس صهیونیستی در قدس اشغالی دست کم 20 صهیونیست زخمی شدند. جنبش حماس مسئولیتاین انفجار را بر عهده گرفت و تاکید کرد که عبدالحمید ابو سرور از اعضای این جنبشاین عملیات شهادت طلبانه را انجام داده است. ابو سرور در نهایت بر اثر شدت جراحاتوارده به شهادت رسید.

این عملیات ها می تواند نشانه های از ازسرگیری عملیات هایانفجاری علیه دشمن صهیونیستی در اراضی اشغالی به ویژه قدس باشد.

لینک کوتاه:

کپی شد