یکشنبه 27/اکتبر/2024

تشییع باشکوه پیکر شهید قسامی یوسف آغا

شنبه 21-ژانویه-2017

فلسطینیان ساکن خان یونسامروز شنبه پیکر شهید یوسف آغا 20 ساله و از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسامشاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” را تشییع کردند. 
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاعرسانی فلسطین از خان یونس، در این مراسم تعدادی از مقامات و مسئولان فلسطینی ازجمله دکتر احمد بحر معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین حضور داشتند.
 شرکت کنندگان در این مراسم ازمقابل بیمارستان ناصر در شهر خان یونس به راه افتادند و جنازه این شهید را بهمنزلش انتقال دادند و پس از آخرین وداع خانواده اش با وی، او را در آرامستان اینشهر به خاک سپردند.
تشییع کنندگان با سر دادنشعارهایی، نقش مقاومت فلسطین در زمینه آماده سازی نیروهای خود برای مقابله باهرگونه تجاوز صهیونیستی را ستودند.
دکتر احمد بحر با ایراد نطقیدر این مراسم تاکید کرد که راه مبارزه و مقاومت تا زمان بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین و آزادسازی این سرزمین ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان ساخت که رزمندگان گردانهای شهید عزالدین قسام شبانه روز در راه دفاع و پاسداری از ملت فلسطین و مقابله بااشغالگران صهیونیست تلاش می کنند.
وی همچنین شهادت آغا را بهخانواده اش و ملت فلسطین تبریک و تسلیتگفت و افزود که فلسطینیان تا زمان برچیدن بساط اشغالگران صهیونیست از سرزمینفلسطین سلاح مقاومت را بر زمین نخواهند گذاشت.  

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” از شهادت یکی از مبارزان خود بر اثر ریزش یکی از تونل های مقاومت در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

گردان های قسام شامگاه دیروز جمعه در بیانیه ای نظامی تصریح کرد که یوسف عصام آغا مبارز 22 ساله این گردان ها بر اثر ریزش تونلی در خان یونس به شهادت رسیده است.



لینک کوتاه:

کپی شد