یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی مجددا شیخ رائد صلاح را اسیر کرد

سه‌شنبه 15-آگوست-2017

نیروی ویژه پلیس رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه بهمنزل شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 در شهر ام الفحم یورشبرده و او را به اسارت گرفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی،شمار زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهر ام الفحمیورش برده و پس از حمله به منزل شیخ رائد صلاح و به هم ریختن اثاثیه های آن، او رابه اسارت گرفته و به منظور تحقیق و بازجویی به شاباک تحویل دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهایویژه پلیس پس از حمله به منزل شیخ رائد صلاح در شهر ام الفحم او را بازداشت کرده وبه اتهام ترویج خشونت و حمایت از فعالیت های جنبش اسلامی که اخیرا ممنوع الفعالیتشده است، مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از حوادث و درگیریهای اخیر در مسجد الاقصی هجمه گسترده ای را علیه شیخ صلاح به راه انداخته و او رابه ترویج خشونت و تشویق فلسطینیان به مقابله با صهیونیست ها در مسجد الاقصی متهمکرده بود.

شیخ رائد صلاح تاکنون بارها به اسارت دشمن صهیونیستی درآمدهاست که آخرین بار آن در ماه می سال گذشته بود. او 9 ماه به اتهام به اصطلاح ترویجخشونت در خطبه وادی الجوز حبس شد و در ژانویه سال جاری آزاد شد.

رژیم صهیونیستی تاکنون بارها درصدد ترور این شخصیت برجستهفلسطینی برآمده است اما هرگز موفق به این کار نشده است.

لینک کوتاه:

کپی شد