یکشنبه 22/سپتامبر/2024

زخمی شدن 50 فلسطینی در جریان درگیری‌های شدید با نظامیان صهیونیست

سه‌شنبه 18-جولای-2017

در اثر درگیری های شدید دوشنبه شب گذشته میان شهروندان فلسطینیو نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی باب الاسباط شهر اشغالی قدس، نزدیک به 50فلسطینی زخمی شدند و نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان المقاصد در این شهر،تلاش کردند برخی مجروحان را بازداشت کنند که موفق به این کار نشدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان هلال احمر فلسطیناعلام کرد که در جریان درگیری های باب الاسباط 50 فلسطینی زخمی شدند که 35 نفر ازآنها به صورت میدانی مداوا شدند و 15 نفر هم به بیمارستان ها انتقال یافتند.

این سازمان خاطر نشان کرد که 16 نفر از این مجروحان در اثراصابت گلوله های مشقی، 9 نفر در اثر شلیک بمب های صوتی و 25 نفر در اثر ضرب و شتمزخمی شدند که در میان این مجروحان 4 نفر از نیروهای سازمان هلال احمر هم دیده میشوند.

این درگیری ها حتی به شهرک های الرام، العیزریه، الطور،العیسویه و صور باهر هم کشیده شده بود و حال یکی از مجروحان این حوادث که در اثر اصابتگلوله جنگی به سرش زخمی شده بود، وخیم است.

در همین حال، نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان المقاصددر شهر قدس تلاش کردند برخی مجروحان این حوادث را بازداشت کنند که با مداخلهشهروندان فلسطینی در این کار ناکام ماندند.

این در حالی است که قبل از این هم سازمان هلال احمر فلسطین اززخمی شدن 6 فلسطینی از جمله “مصطفی برغوثی” دبیر کل کمیته ابتکار ملیفلسطین در اثر اصابت گلوله مشقی به سرش خبر داده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد