یکشنبه 22/سپتامبر/2024

دیدار عباس و ملک عبد الله دوم به منظور مقابله با چالش های مشترک

دوشنبه 7-آگوست-2017

پادشاه اردن که به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است، امروزدوشنبه در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله با “محمودعباس” رئیس تشکیلات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری رسمیفلسطین “وفا”، ملک عبد الله دوم و هیات همراه وی امروز دوشنبه در رامالله با محمود عباس دیدار و درباره چالش های مشترک بحث و رایزنی کردند.

نبیل ابو ردینه سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان تصریحکرد که عباس و ملک عبد الله یک نشست پشت درهای بسته و یک نشست گسترده با حضور هیاتهای دو طرف برگزار کردند.

وی افزود این سفر مهم در ادامه همکاری ها و رایزنی هایمداوم میان رئیس تشکیلات رام الله و پادشاه اردن به منظور مقابله با چالش هایمشترک در تمامی زمینه ها صورت گرفت.

ابو ردینه خاطر نشان ساخت که اردن در این دیدار بر حمایتکامل خود از ملت فلسطین و رهبران آن به ریاست محمود عباس تاکید کرد.

عباس نیز در این دیدار از تلاش های گسترده ملک عبد الله درحمایت از مساله فلسطین؛ اعم از مسجد مبارک الاقصی یا طرح مساله فلسطین در محافلبین المللی و دفاع از آن در این نهادها، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است که ملک عبد الله دوم پادشاه اردن امروز دوشنبه درمیان استقبال گسترده مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین وارد رام الله شد. در مراسماستقبال از ملک عبد الله، محمود عباس رئیس تشکیلات رام الله و تعدادی از وزرا ومسئولان تشکیلات خودگردان حضور داشتند.

لینک کوتاه:

کپی شد