یکشنبه 22/سپتامبر/2024

زخمی شدن دهها فلسطینی؛ از جمله خطیب مسجدالاقصی در باب‌الاسباط

چهارشنبه 19-جولای-2017

در جریاندرگیری های سه شنبه شب گذشته در مناطق مختلف قدس اشغالی که نظامیان صهیونیست اقدامبه سرکوب نمازگزاران فلسطینی در باب الاسباط یکی از دروازه های مسجد مبارک الاقصیکردند، دهها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، در اثر حمله نظامیان صهیونیست بهنمازگزاران فلسطینی در منطقه باب الاسباط پس از اقامه نماز عشاء توسط آنها، دههافلسطینی زخمی شدند که در میان آنها شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی هم دیده میشود.

سازمان هلالاحمر فلسطین از انتقال 14 نفر از مجروحان به بیمارستان مقاصد قدس اشغالی به خاطروخامت حال شان خبر داد و اعلام کرد که نزدیک به 20 مجروح دیگر هم به صورت سرپاییمداوا شدند.

منابع رسانهای گزارش دادند که نزدیک به 3 هزار نمازگزار فلسطینی نماز عشاء را در مقابل بابالاسباط اقامه کردند که این اقدام با حمله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن دهها نفراز آنها همراه شد و حال یکی از جوانان مجروح به شدت وخیم است.

نظامیان ارتشصهیونیستی همچنین تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت و از ورودی های مسجد الاقصیبیرون کردند. این جوانان سعی در مقابله با حملات عناصر صهیونیستی به زنان متحصن درداخل مسجد الاقصی را داشتند.

لینک کوتاه:

کپی شد