یکشنبه 27/اکتبر/2024

قواعد درگیری با نیروهای حماس تغییر کرده است

دوشنبه 6-مارس-2017

تصمیم سازان رژیمصهیونیستی اعتراف کردند که قواعد و اصول درگیری با مبارزان گردان های شهید عزالدینقسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و دیگر گروه های فلسطینی تغییر کردهاست. 
به گزارشمرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از سایت عبری زبان واللا، مقامات نظامی و سیاسی اسرائیلهمچنین اذعان کردند که نیروهای مقاومت فلسطین و در راس آنها گردان های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی حماس در هرگونه نبرد آتی دست به اقدامات غافلگیرانهخواهند زد.
گمانهزنی های این مقامات حکایت از آن دارد نیروهای گردان های قسام در جریان جنگ آتی بااستفاده از تونل های تهاجمی و عملیاتی خود در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین هایاشغالی 1948 ارتش اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد و یگان های نخبه گردان های قسام اهداف نظامی اسرائیل را مورد حمله قرار خواهند داد.
آنان پیشبینی می کنند که به احتمال قوی نیروهای یگان های نخبه قسام در هرگونه نبرد آتی بهشهر یهودی اسدوروت نفوذ خواهند کرد، همان طوری که این نیروها در جریان جنگ 51 روزهغزه دست به این اقدام زدند.
در همینراستا، یک تحلیلگر اسرائیلی گفت: ماهیت آموزش های نظامی یگان های نخبه گردان هایشهید عزالدین قسام حکایت از آن دارد که حماس هرگونه نبرد آتی را به داخل مناطقصهیونیستی انتقال خواهد داد و نیروهای این جنبش با نفوذ به مناطق صهیونیستی شمارزیادی از نظامیان اسرائیلی را خواهند کشت.
امیربوحبوط ادامه داد که مبارزان قسام با اجرای عملیات هایی در نبرد آتی نیروهای ارتشو پلیس و دیگر رسته های نظامی اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.
وییادآور شد که ارتش اسرائیل بی وقفه تلاش می کند تا تونل های مقاومت را شناسایی وتخریب کند، اما ناکام مانده است. 
شایانذکر است که تونل های عملیاتی و تهاجمی گردان های قسام خواب راحت را از چشمان سراننظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس ربوده و آنان را پریشان خاطر کرده است، ارتشاسرائیل بی وقفه در راستای شناسایی و تخریب این تونل ها تلاش می کند، ولی تاکنوننتوانسته است خواسته خود را محقق سازد.

لینک کوتاه:

کپی شد