یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو شد

یکشنبه 6-آگوست-2017

رئیس جریاناپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیمصهیونیستی از سمت خود قبل از ارائه کیفرخواست علیه وی در دادگاه شد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، اسحاق هرزوگ اعلام کرد که«نتانیاهو به خاطر پرونده های روزافزونی که درباره فساد مالی، دریافت رشوه و خیانتدر امانت علیه وی مطرح می شود، نمی تواند به فعالیت خود در سمت نخست وزیری ادامه دهد.»

این درخواستهرزوگ با واکنش “میری ریگیو” وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی مواجه شدکه جریان چپگرای این رژیم را به تلاش برای براندازی نتانیاهو و تغییر نخست وزیر ازطریق دروغ پردازی متهم کرد.

ریگیو اعلامکرد که تلفنی با نتانیاهو گفتگو کرده است و روحیه وی خیلی عالی بوده است و اتهاماتمطرح شده نمی تواند بر روی او تاثیر بگذارد.

از سوی دیگر،”ایلیت شاکید” وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که نخست وزیرنباید جز در صورت محکومیتش در دادگاه از سمت خود کناره گیری کند و صرف ارائهکیفرخواست نمی تواند دلیلی برای استعفا باشد.

گفتنی است کهپلیس رژیم صهیونیستی از ماه ها قبل نتانیاهو را به اتهام فساد، کلاهبرداری، رشوهخواری و خیانت در امانت تحت تعقیب قرار داده است، اما هنوز تصمیمی در این بارهاتخاذ نکرده است که آیا از مشاور قضایی دولت خواهد خواست که علیه وی کیفرخواستارائه دهد یا نه؟

لینک کوتاه:

کپی شد