جمعه 20/سپتامبر/2024

فرانسه تصویب طرح شهرک سازی جدید رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دوشنبه 3-اکتبر-2016

فرانسه تصویب طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی را که بهموجب آن 98 واحد مسکونی در نزدیکی شهرک “شیلو” در مجاورت نابلس و یکمنطقه صنعتی در نزدیکی رام الله در کرانه باختری ساخته خواهد شد، محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاریفرانسه، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که پاریس معتقد است که شهرک هایصهیونیست نشین مغایر قوانین بین المللی هستند و راهکار تشکیل دو کشور (فلسطین واسرائیل) را تضعیف می کنند و این در حالی است که این راهکار در حال حاضر تنها راهحل منازعه اسرائیلی ـ فلسطینی است.

رژیم صهیونیستی دو روز پیش طرح احداث 98 واحد مسکونی جدید در یک شهرک صهیونیستنشین واقع در کرانه باختری و یک منطقه صنعتی در نزدیکی رام الله را تصویب کرد.

سازمان صهیونیستی “صلح اکنون” که از طرف های مخالف شهرک سازی هایرژیم صهیونیستی به شمار می رود، از طرح شهرک سازی جدید این رژیم برای احداث 98واحد مسکونی جدید در کرانه باختری خبر داد.

سخنگویاین سازمان خاطر نشان کرد در حالی که مقامات جهان در مراسم تشییع جنازه شیمون پرزرئیس سابق رژیم صهیونیستی شرکت کرده بودند، دولت صهیونیستی مانع جدیدی بر سر راهحل تشکیل دو کشور (اسرائیل و فلسطین) و همزیستی مسالمت‌ آمیز آنها قرار داد.

لینک کوتاه:

کپی شد