یکشنبه 27/اکتبر/2024

سفر دبیر کل اتحادیه عرب و عمرو موسی به رام الله

سه‌شنبه 8-نوامبر-2016

دبیر کل اتحادیه عرب و عمرو موسی دبیر کل سابق این اتحادیهفردا چهارشنبه به همراه رئیس موسسه یاسر عرفات (رئیس سابق تشکیلات خودگردانفلسطین) و “عبد السلام مجالی نخست وزیر سابق اردن وارد رام الله مرکز کرانهباختری می شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آگاهدیپلماتیک، احمد ابو الغیط و عمرو موسی قرار است در آیین افتتاح موزه یاسر عرفاتدر شهر رام الله که با حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تعدادی ازمسئولان و سفرای کشورهای عربی و غیر عربی نزد تشکیلات رام الله برگزار شود، شرکتخواهند کرد.

این منابع خاطر نشان ساختند که این سفر در راستای سفرهایدبیر کل اتحادیه عرب به کشورهای عضو این اتحادیه صورت می گیرد و ابو الغیط درحاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک هم با محمود عباس دیدارکرده بود که عباس در آن دیدار از وی برای سفر به رام الله دعوت کرده بود.

ناصر قدوه رئیس موسسه یاسر عرفات هم به نوبه خود اعلام کردکه موزه یاسر عرفات فردا چهارشنبه همزمان با یازدهمین سالروز درگذشت یاسر عرفات طیمراسمی رسمی افتتاح می شود و تمامی وسایل شخصی عرفات به همراه وضعیت محل زندگی ویدر دوران محاصره اش در مقر ریاست تشکیلات خودگردان “المقاطعه” در رامالله در این موزه به نمایش درآمده است.

لینک کوتاه:

کپی شد