سه شنبه 24/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی: قصد تشدید درگیری ها در غزه را نداریم

سه‌شنبه 7-فوریه-2017

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که قصد تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستیدر نوار غزه را ندارد، اما به این رژیم هم اجازه نخواهد داد که با تجاوز به نوارغزه و اقدامات تروریستی بر روی شکست های خود سرپوش بگذارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “داود شهاب” سخنگوی جهاد اسلامیدیروز دوشنبه رژیم صهیونیستی را مسئول تجاوزات گسترده علیه نوار غزه دانست.

وی تاکید کرد که مقاومت فلسطین با وجود تمامی تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستیبه آتش بس پایبند بوده است و این در حالی است که این رژیم در مقابل دیدگان جهانیانبه تجاوزات خود ادامه می دهد و هیچ کس هم جلوی آنرا نمی گیرد.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف فوری حملات به غزه شد و گفتاین جنبش تمامی تحولات میدانی را زیر نظر دارد و خود را برای هر سناریوی احتمالیآماده کرده است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی “حماس” نیز اعلام کرد که اینجنبش اجازه تداوم تجاوزات علیه ساکنان باریکه غزه را نخواهد داد. عبد اللطیف قانوعسخنگوی حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی رژیم صهیونیستی را مسئول تبعات و نتایجتشدید حملات و تجاوزات علیه نوار غزه دانست و گفت این جنبش اجازه تداوم حملات علیهغزه را نخواهد داد.

گفتنی است که جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی دیروز شنبه به بهانه شلیک یکفروند موشک از غز ه به نزدیکی سواحل منطقه اشغالی عسقلان، چندین نقطه را در شمال ووسط نوار غزه بمباران کردند. یک مسئول امنیتی در نوار غزه هم تاکید کرد که جنگندههای رژیم صهیونیستی 19 بار مناطق مختلف غزه را بمباران کردند که 15 مورد از آنهاعلیه یک منطقه واقع در شرق محله شجاعیه در غزه صورت گرفت و 2 نقطه هم در شرق منطقه”الطاقه” و 2 بار هم کوه “الریس” بمباران شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد