چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه های مقاومت در غزه را بمباران کردند

سه‌شنبه 27-ژوئن-2017

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه در چندین نوبت تعدادی ازپایگاه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه را هدف بمباران ها و حملات توپخانه ای خودقرار دادند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در شهر غزه، جنگنده های صهیونیستیدر این حملات پایگاه “بدر” گردان های شهید عزالدین قسام واقع در غرب شهرغزه را حداقل با یک موشک هدف قرار دادند.

وی افزود که هنوز خبری از وقوع خسارت های جانی احتمالی در دست نیست، اما خسارتهای زیادی به منازل شهروندان فلسطینی وارد آمده است. در منطقه جحر الدیک در جنوبشهر غزه نیز توپخانه رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی فلسطینیان را هدف قرار داد کههنوز از خسارت های احتمالی آن خبری در دست نیست.

علاوه بر این، جنگنده های صهیونیستی در استان رفح نیز پایگاه شهید “محمدابو حرب” وابسته به گردان های قسام در محله نصر واقع در شمال شرق شهر رفح درجنوب باریکه غزه را با دو موشک هدف قرار دادند.

ارتش صهیونیستی دوشنبه شب گذشته مدعی شلیک یک موشک از باریکه غزه به سمت شهرکهای صهیونیستی “شاعر هنیگف” در شرق باریکه غزه شده بود.

وزارت کشور فلسطین در باریکه غزه نیز به نوبه خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستیبا موشک ها و توپخانه خود برخی مناطق در بخش های مختلف باریکه غزه را هدف قراردادند که باعث وارد آمدن خسارت های مادی به این مناطق شد.

لینک کوتاه:

کپی شد