یکشنبه 22/سپتامبر/2024

اعتصاب غذای جمعی فلسطینیان به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده

یکشنبه 5-مارس-2017

دهها نفر از شهروندان فلسطینی به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده درزندان های رژیم صهیونیستی، در شهر غزه دست به اعتصاب غذای یک روزه زدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این مراسم که به همت جمعیت رسیدگی بهامور اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی “واعد” و با همکاری باشگاه خبرنگارانفلسطین برگزار شد، خیمه ای به منظور همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده در داخلزندان های صهیونیستی از جمله “محمد القیق” و “جمال ابو اللیل”بر پا شده بود.

شهروندان فلسطینی خاطر نشان کردند که به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده،در داخل این خیمه دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

شرکت کنندگان در این تجمع، پلاکاردهایی در دست داشتند که در آنها از جامعه بینالمللی و موسسات حقوقی خواسته بودند، رژیم صهیونیستی را برای توقف سیاست بازداشتاداری اسرای فلسطینی تحت فشار قرار دهند.

بر اساس اعلام جمعیت واعد، محمد القیق از 28 روز پیش و جمال ابو اللیل از 18روز قبل در اعتراض به بازداشت اداری خود در زندان های صهیونیستی دست به اعتصابنامحدود غذا زده اند. در حال حاضر نزدیک به 7 هزار شهروند فلسطینی در اسارت زندانهای صهیونیستی به سر می برند.

لینک کوتاه:

کپی شد