جمعه 20/سپتامبر/2024

ارتش صهیونیستی: در جنگ آتی 400 اسرائیلی کشته خواهند شد

پنج‌شنبه 15-سپتامبر-2016

مقامات ارتشصهیونیستی در تازه ترین برآوردهای خود درباره جنگ آتی که تقدیم کابینه امنیتی وسیاسی رژیم صهیونیستی کرده اند، اعتراف نموده اند که بدترین سناریوی احتمالی برایاین رژیم جنگ همزمان در تمامی جبهات؛ باریکه غزه، حزب الله، سوریه و جمهوری اسلامیایران است و در جنگ آتی دست کم 400 صهیونیست کشته خواهند شد.

به گزارش مرکز اطلاعرسانی فلسطین به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی، مقامات ارتش اعلام کرده اند کهدر جنگ آتی سراسر فلسطین اشغالی در معرض حملات موشکی قرار خواهد داشت و بیش از 10هزار موشک به صورت مستقیم اهداف صهیونیستی را هدف قرار خواهند داد.

بر اساس اینبرآوردها، در جنگ آتی 230 فروند موشک با بردهای کوتاه و متوسط و نیز موشک های گراد”107″ و “122” میلی متری به سمت فلسطین اشغالی شلیک خواهد شدو سامانه های دفاعی گنبد آهنین هم نخواهند توانست با این حجم بالای حملات موشکیمقابله کنند.

مقامات ارتشصهیونیستی مدعی آمادگی مناسب برای جنگ آتی شده اند، اما در عین حال تاکید کرده اندکه جنبش حزب الله تهدید بزرگی برای این رژیم به شمار می رود و تل آویو نگران نفوذمبارزان گردان رضوان این جنبش به داخل اراضی مناطق مرزی فلسطین اشغالی و سیطرهآنها بر اراضی این مناطق به منظور ایجاد توان بازدارندگی در برابر اسرائیل هستند.

در این گزارش آمدهاست که حزب الله صدها هواپیمای شناسایی دارد که اکثر آنها ساخت ایران است و ازجمله آنها می توان به جنگنده هایی است که نیروی هوایی اسرائیل باید در جنگ آتی باآنها مقابله کند.

شبکه 10 تلویزیونرژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که جبهه داخلی این رژیم اخیرا انبارهای ماسک هایضد گاز در بلندی های جولان را مورد بررسی قرار داده و به روز رسانی کرده است؛ چراکه به ادعای خود نگران حملات شیمیایی سوریه و استفاده نظام این کشور از گاز کلر درحملات خود است.

جبهه داخلی اسرائیلهمچنین قصد دارد طی هفته آینده بزرگترین مانور آمادگی نیروهای خود را طی روزهاییکشنبه تا چهارشنبه برگزار کند و روز سه شنبه راس ساعت 11 آژیرهای خطر در تمامیمناطق مسکونی فلسطین اشغالی به صدا درخواهند آمد.

لینک کوتاه:

کپی شد