یکشنبه 22/سپتامبر/2024

1500 اسیر فلسطینی آماده شرکت در اعتصاب غذای سراسری 17 آوریل

سه‌شنبه 11-آوریل-2017

حدود 1500 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی برایشرکت در اعتصاب غذای سراسری 17 آوریل تحت عنوان ” اعتصاب غذای آزادی وکرامت” اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نشأت وحیدی سخنگوی نمایندگیاسرا و آزادگان فلسطینی در نوار غزه و نماینده جنبش فتح در کمیته اسرای جریان هایملی و اسلامی فلسطین تاکید کرد که 120 اسیر از ساکنان نوار غزه قرار است در اعتصابغذای سراسری 17 آوریل مشارکت داشته باشند، از جمله ضیاء آغا قدیمی ترین اسیرفلسطینی در نوار غزه، عبدالرحیم ابو هولی، باسل عریف، نعیم مصران، دفاع ابو عاذره،مروان مقادمه، محمد بکر، ممدوح بکر، سامر طرشه و عمار نباهین.

وحیدی اظهار داشت که اسرای فلسطینی از گروه های مختلف درزندان های جبلوع و هداریم تصمیم به مشارکت در این اعتصاب غذا گرفته اند. همچنین 240نفر از اسرای فلسطینی در زندان عوفر، 270 اسیر از زندان صحرایی نفحه، 30 اسیر اززندان عسقلان، 120 اسیر از زندان ریمون و 150 اسیر هم از زندان صحرایی النقب دراین اعتصاب غذا شرکت می کنند.

این در حالی است که کریم یونس قدیمی ترین اسیر فلسطینی درزندان های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که در این اعتصاب غذا شرکت خواهدکرد.

لازم به ذکر است که این اعتصاب غذای سراسری به دعوت مروانبرغوثی نماینده اسیر جنبش فتح در زندان های رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

لینک کوتاه:

کپی شد