چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به حملات خطرناک شب گذشته

سه‌شنبه 27-ژوئن-2017

 جنبش مقاومت اسلامی “حماس”اعلام کرد که حملات دوشنبه شب گذشته جنگنده های صهیونیستی به پایگاه های مقاومت”بازی خطرناک” و “سیاستی نخ نما شده” است و این رژیم مسئول تمامی تبعات حماقت ها وسیاست های خود است که می تواند عواقب غیر قابل پیش بینی داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در واکنش به تشدید حملات رژیمصهیونیستی علیه باریکه غزه نسبت به تداوم چنین تجاوزاتی هشدار داد و اعلام کرد کهاین رژیم مسئول تمامی تبعات و پیامدهای ناشی از این سیاست های خود است.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد کهادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر شلیک یک موشک از غزه و صدور بیانیه ای منتسب به”داعش” به منظور توجیه حملات صورت گرفته علیه پایگاه های مقاومت، بازیخطرناک و سیاستی نخ نما شده است.

برهوم تاکید کرد که حماس نسبت به ادامه بازی آشکار و تداوم این تجاوزات خطرناکو بمباران ها و تجاوز به ملت فلسطین هشدار می دهیم.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه در چندین نوبت تعدادی ازپایگاه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه را هدف بمباران ها و حملات توپخانه ای خودقرار دادند. جنگنده های صهیونیستی در این حملات پایگاه “بدر” گردان هایشهید عزالدین قسام واقع در غرب شهر غزه را حداقل با یک موشک هدف قرار دادند.

هنوز خبری از وقوع خسارت های جانی احتمالی در دست نیست، اما خسارت های زیادیبه منازل شهروندان فلسطینی وارد آمده است. در منطقه جحر الدیک در جنوب شهر غزه نیزتوپخانه رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی فلسطینیان را هدف قرار داد که هنوز از خسارتهای احتمالی آن خبری در دست نیست. علاوه بر این، جنگنده های صهیونیستی در استانرفح نیز پایگاه شهید “محمد ابو حرب” وابسته به گردان های قسام در محلهنصر واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه را با دو موشک هدف قرار دادند.

لینک کوتاه:

کپی شد