یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حماس: جنایت های دشمن، هرگز نمی تواند انتفاضه را متوقف کند

جمعه 14-جولای-2017

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” تاکید کرد کهعملیات استشهادی امروز در محوطه های مسجد الاقصی ثابت کرد که تمامی جنایت های دشمنصهیونیستی اعم از قتل و کشتار فلسطینیان، تخریب منازل و بازداشت ها راه به جایینبرده و موجب توقف انتفاضه ملت فلسطین نخواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه ایتصریح کرد که عملیات امروز در مسجد الاقصی بیانگر عزم و اراده جدی و اصرار ملتفلسطین بر دفاع از مسجد الاقصی در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی حتی به قیمتجانشان است.

حماس عنوان کرد که عملیات امروز همانقدر که واکنشی بهتجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی بود، واکنشی به موجودیت باطل رژیم اشغالگر درسرزمین فلسطین و غصب مقدسات فلسطین بود.

در این بیانیه آمده است که خون شهدای فلسطینی در محوطه هایمسجد الاقصی ترسیم گر نقشه فلسطین و اعلان مخالفت قاطع با چشم پوشی از ذره ای ازخاک این سرزمین است.

حماس بیان کرد که این عملیات ثابت کرد که کانون اصلیمبارزات ملت فلسطین مقدسات و اصول ثابت این ملت است و ضربه محکمی به تلاش هایتشکیلات خودگردان برای چشم پوشی از بخش هایی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی بود.

این جنبش تاکید کرد که انتفاضه قدس به رغم همکاری امنیتی بادشمن صهیونیستی و تمامی توطئه ها ادامه خواهد داشت و جوانان فلسطینی متعهد بهادامه انتفاضه تا پایان اشغالگری و آزادسازی سرزمین خود شده اند.

لازم به ذکر است که در درگیری مسلحانه امروز 3 جوان فلسطینیبا اشغالگران صهیونیست در محوطه های مسجد الاقصی، 2 نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدهو این 3 جوان هم به شهادت رسیدند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد