شنبه 21/سپتامبر/2024

ابو مرزوق: پیروزی ساکنان قدس در مسجد الاقصی سیلی محکمی به تل آویو است

پنج‌شنبه 27-جولای-2017

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که ساکنان قدساشغالی با پیروزی و به شکست کشاندن تلاش های رژیم صهیونیستی برای تحمیل واقعیت هایجدید به مسجد مبارک الاقصی، سیلی محکمی به صورت این رژیم و طرف های داخلی که با آنهمدستی می کنند، زدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موسی ابو مرزوق امروز پنجشنبه با صدوربیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که حامیان مسجد الاقصی و سنگربانان آن پیروزیشرافتمندانه ای را در قدس محقق ساختند و به خوبی از عهده مسئولیت ها و امانت سپردهشده به آنها بر آمدند.

ابو مرزوق با اشاره به اینکه فلسطینیان قدس با این پیروزی بر تداوم حمایت ملتفلسطین از گزینه مقاومت تاکید کردند، تصریح کرد که ملت ما با اقشار و طرف هایمختلف خود، تابلوی وحدت مبارزاتی مقدسی را با مدادی از نور در صفحات تاریخ دفاع ازمقدسات اسلامی و مسیحی ترسیم کردند و دستان یکپارچه اهالی قدس تمامی رهبرانفلسطینی را به کنار گذاشتن اختلافات و تحقق وحدت ملی ضامن تداوم پروژه ملی و حفظمسجد مبارک الاقصی به عنوان نگین این انگشتر فرا می خواند.

موسی ابو مرزوق در عین حال از مواضع مردمی و رسمی حامی پایداری اهالی فلسطینیقدس که بر پیوند و حمایت خود از قدس و مسجد الاقصی و حقوق ملت فلسطین تاکید کردند،تمجید نمود.

لینک کوتاه:

کپی شد