یکشنبه 22/سپتامبر/2024

75 نماینده اردنی خواستار اخراج سفیر اسرائیل شدند

دوشنبه 31-جولای-2017

75 نمایندهپارلمان اردن با امضای طوماری خواستار تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در امان واخراج سفیر این رژیم شدند. آن ها همچنین خواستار بازگشت سفیر اردن در تل آویو بهامان شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان پارلمان اردنروز پنجشنبه گذشته این طومار را تهیه کردند. نخست 40 نماینده آن را امضا کرده وروز گذشته تعداد این نمایندگان به 50 نفر رسیده بود و امروز تعداد 75 نمایندهپارلمان اردن طومار مذکور را امضا و از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی اعلام حمایتکرده اند.

نمایندگان پارلمان اردن خواستار اتخاذ موضعی قاطع در واکنشبه شهادت دو شهروند اردنی به ضرب گلوله یکی از نیروهای امنیتی سفارت اسرائیل درامان شده اند.

در این طومار ذکر شده است که خون و کرامت اردنی ها بسیارباارزش است و دولت باید موضعی قاطع در این باره اتخاذ کند.

نمایندگان اردنی تاکید کردند که حادثه سفارت اسرائیل درامان یک اقدام تجاوزکارانه و نقض تمامی قوانین و موازین بین المللی بود و ثابت کردکه دشمن صهیونیستی هیچ احترامی برای حاکمیت اردن قائل نیست.

این نمایندگان تصریح کردند که جنایت سفارت اسرائیل در اماندر ادامه تجاوزات و جنایت های این رژیم مبنی بر نقض حاکمیت اردن بر مسجد الاقصی ومقدسات اسلامی و مسیحی قدس، قتل قاضی زعیتر، سعید عمرو و دیگر شهدای اردنی صورت میگیرد.

 

لینک کوتاه:

کپی شد