جمعه 20/سپتامبر/2024

توطئه اسرائیل برای براندازی شخصیت های بارز انگلیسی

یکشنبه 8-ژانویه-2017

فیلم های محرمانه از تلاش یک شخصیت دیپلماتیک اسرائیلی برایبراندازی مقامات سیاسی انگلیسی به منظور تامین اهداف و منافع لابی یهودی پردهبرداشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از خبرنگاران شبکهالجزیره به مدت 6 ماه یک دیپلمات در سفارت اسرائیل در لندن را تحت نظر گرفته وفیلم هایی محرمانه از وی تهیه کرده است که از این طریق دریافته که وی در تلاش برایبراندازی شخصیت های بارز سیاسی انگلیسی در جهت تامین منافع اسرائیل بوده است.

در این فایل های ویدیویی که روزنامه ها و پایگاه های خبری انگلیسیبه بخش هایی از آن دست یافته اند، مشخص می شود که یک دیپلمات اسرائیلی با همکاری روبرت هالفون”، یکی ازوزیران کابینه انگلیس از حزب محافظه کار درصدد طرح ریزی برای براندازی آلان دانکن وزیرمشاور دولت در امور خارجه انگلیس به خاطرمخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی بوده اند.

شبکه الجزیره قرار است هفته آینده برنامه ای مستند در 4قسمت در این زمینه پخش کند. شخصیت های سیاسی انگلیسی این فیلم های محرمانه را شرمآور خوانده اند اما روزنامه های “میل آن ساندی”، “گاردین” وپایگاه خبری “میدل ایست آی” به بخش هایی از فیلم های محرمانه الجزیرهدست یافته اند و گزارش های ویژه ای نیز در این زمینه منتشر شده است.

در پی فاش شدن رسوایی جدید اسرائیل، یک وزیر سابق انگلیسیکه نخواسته نامش فاش شود، تصریح کرد که کاملا مشخص است که برخی اعضای حزب محافظهکار و حزب کارگر در راستای منافع سفارت اسرائیل تلاش می کنند و سفارت اسرائیل نیزاز این افراد برای پیشبرد اهداف خود و تخریب برخی اعضای پارلمان که این رژیم رامورد انتقاد قرار می دهند، استفاده می کند. او تاکید کرد که اکنون ارتشی از افراداحمق و ابله در پارلمان انگلیس در خدمت اسرائیل هستند.

دیوید هرست” روزنامه نگارمعروف انگلیسی و سردبیر روزنامه “میدل ایست آیدر گزارشی در این باره تاکید کرد که فیلمی که به طور مخفیانهاز یکی از مقامات بلند پایه سفارت اسرائیل در لندن گرفته شده است، وی را در حالصحبت کردن درباره تمایلش به برکناری “آلان دانکن”، وزیر مشاور دولت درامور خارجه نشان می دهد. این وزیر به انتقادهای شدید از شهرک سازی غیر قانونی رژیمصهیونیستی در کرانه غربی معروف است.

لینک کوتاه:

کپی شد