یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تظاهرات صهیونیست ها علیه فساد نتانیاهو و درگیری با پلیس

یکشنبه 20-آگوست-2017

تظاهرات کنندگان صهیونیست شنبه شب گذشته سعی داشتند خود را به جلوی شهر بتاحتکوا رسانده و با حضور در مقابل منزل “آفیحای مندلبلیت” مشاور قضاییدولت صهیونیستی، خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های فساد بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوتأحرونوت، پلیس رژیم صهیونیستی با مستقر کردند صدها نفر از عناصر خود در خیابان هاو نصب ایست های بازرسی در جاده های منتهی به شهر بتاح تکوا و خیابان های منتهی به منزلمندلبلیت، جلوی ورود معترضان به این شهر را گرفت.

این روزنامه اعلام کرد که صهیونیست ها سعی داشتند با تظاهرات در مقابل منزلمشاور قضایی دولت صهیونیستی، اعتراض خود به تاخیر و تعلل ایجاد شده در رسیدگی بهپرونده های تحقیق تشکیل شده علیه نتانیاهو به اتهام دست داشتن وی در فساد،کلاهبرداری، رشوه خواری و خیانت در امانت را نشان دهند.

پس از ممانعت پلیس از حرکت معترضان و تظاهرات کنندگان به سمت منزل مندلبلیت،تعدادی از آنها به سمت مقر پلیس در شهر بتاح تکوا حرکت کردند تا اعتراض خود را بهاین اقدام عناصر پلیس نشان دهند.

گفتنی است که صهیونیست ها طی ماه های گذشته بارها در اعتراض به فساد نتانیاهوعلیه وی تظاهرات کرده و خواستار برکناری وی به خاطر دست داشتن در پرونده های فسادشده اند. 

لینک کوتاه:

کپی شد