جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس: اظهارات ملادینوف درباره تونل های غزه، جانبداری از اسرائیل است

جمعه 21-اکتبر-2016

جنبشمقاومت اسلامی “حماس” اظهارات “نیکولای ملادینوف” فرستادهویژه سازمان ملل در روند سازش در منطقه خاورمیانه را مبنی بر اینکه «حفر تونل ها وقاچاق تجهیزات نظامی اقدامات غیر مسئولانه ای هستند» غیر قابل قبول دانست.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس تصریح کرد که اظهاراتملادینوف جانبداری از رژیم صهیونیستی به شمار می رود و با قوانین بین المللی وشرایع آسمانی که حق ملت های تحت اشغال برای مقاومت و دفاع از خود و در اختیارگرفتن قدرت لازم برای انجام این کار را به رسمیت شناخته اند، مغایرت دارد.

قاسمبا اشاره به اینکه مشکل موجود در فلسطین ناشی از تدام اشغالگری رژیم صهیونیستی وادامه تجاوزات آن علیه فلسطینیان است، از سازمان ملل و طرف های بین المللی خواهانحفظ ثبات و آرامش خواست که برای لغو محاصره غزه و مقابله با تجاوزات رژیمصهیونیستی تلاش کنند.

ملادینوفاخیرا در گفتگو با شبکه تلویزیونی قدس اعلام کرده بود که احداث تونل ها در غزه وشلیک موشک به سمت فلسطین اشغالی و نیز انتقال تجهیزات نظامی و تلاش برای ایجاددرگیری اقدامی عاری از احساس مسئولیت هستند که باعث به خطر افتادن جان فلسطینیان وصهیونیست ها می شود. وی در عین حال اعلام کرده بود که به خطر افتادن جان نظامیانصهیونیستی نمی تواند بهانه ای برای کشتار بی رحمانه و کورکورانه شهروندان فلسطینیدر غزه باشد.

لینک کوتاه:

کپی شد