شنبه 21/سپتامبر/2024

سنوار: روابطمان با ایران بسیار خوب است/ ایران بزرگ ترین حامی حماس است

سه‌شنبه 29-آگوست-2017

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه روابط جنبش متبوعشبا ایران را بسیار محکم توصیف کرد و ایران را بزرگ ترین حامی نظامی این جنبشخواند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در غزه، یحیی سنواردر اظهاراتی در جمع خبرنگاران در شهر غزه به تشریح روابط جنبش متبوعش با ایران پرداخت.

سنوار خاطر نشان کرد که حماس توان نظامی خود را برای آزادسازیفلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی تقویت کرده است و ایران بزرگ ترین حامی مالی و تسلیحاتیگردان های قسام شاخه نظامی حماس است.

وی ابراز امیدواری کرد بحران داخلی سوریه هرچه سریع تر پایانیافته و این مساله زمینه ساز تقویت هرچه بیشتر روابط خارجی حماس شود.

سنوار افزود که حمایت های نظامی ایران از گردان های قسام استراتژیکو راهبردی است و روابط ما با ایران بسیار خوب و مستحکم است و اختلافات جزئی موجود درمراحل گذشته نیز به ویژه پس از سفر اخیر هیات حماس به ایران به کلی برطرف شده است.

رهبر حماس در غزه تاکید کرد که مبارزان قسام به طور شبانه روزیدر حال ساخت موشک و سلاح و آموزش نیروهای نظامی و جهادی هستند.

یحیی سنوار تصریح کرد که حماس به دنبال جنگی دیگر نیست و تلاشمی کند تا مانع از وقوع جنگ شود تا ملت فلسطین نفسی تازه کند، اما اگر هم دشمن جنگیرا بر ما تحمیل کند، برای رویارویی با آن آمادگی کامل داریم و برگه های قدرت زیادیهم در اختیار داریم.

لینک کوتاه:

کپی شد