یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی درصدد تبعید دختر مجری عملیات استشهادی در قدس

یکشنبه 16-اکتبر-2016

دادگاه رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه با صدور حکمی”ایمان ابو صبیح” دختر نوجوان 17 ساله شهید مصباح ابو صبیح مجری عملیاتاستشهادی اخیر در قدس را به تبعید 2 ماهه از قدس، پرداخت جریمه مالی و حبس خانگیمحکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ایمان دختر شهید ابوصبیح مجری عملیات استشهادی هفته گذشته در قدس است که به هلاکت دو نظامی صهیونیست وزخمی شدن 6 نفر دیگر انجامید. رژیم صهیونیستی پس از انتشار فایلی ویدیویی از ایمانکه طی آن به پدر قهرمانش و عملیات استشهادی وی افتخار کرده بود، اقدام به بازداشتاو کرد.

مفید حاج وکیل باشگاه اسیر فلسطین تاکید کرد که دادگاه رژیمصهیونیستی در قدس آزادی ایمان را مشروط به این امور کرده است: تبعید از قدس به مدت2 ماه، پرداخت جریمه مالی به ارزش 2500 شیکل، عدم استفاده از اینترنت و یا گفتگو بارسانه ها به مدت یک ماه و حبس خانگی به مدت 5 روز.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از عملیات استشهادی شهید ابوصبیح، حملات گسترده ای را علیه فلسطینیان به ویژه خانواده وی صورت داده و پدرش ودخترش ایمان را بازداشت کردند. همچنین صهیونیست ها مغازه متعلق به این خانواده رانیز پلمپ کرده و خانه آن ها را نیز تخریب کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد