جمعه 20/سپتامبر/2024

داماد ترامپ: راه حلی برای منازعه فلسطینی اسرائیلی وجود ندارد

چهارشنبه 2-آگوست-2017

“جاردکوشنر” داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که منازعهفلسطینی اسرائیلی هیچ راه حلی ندارد و دولت کنونی آمریکا نیز همانند دولت های قبلیاز ارائه راه حل برای این مساله ناکام می ماند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبریآمریکایی “ Wired “، کوشنر در فایلیصوتی که اخیرا منتشر شده است، در نشستی محرمانه در کنگره آمریکا به بررسی نقش میانجیگرانه این کشور میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی پرداخته و می گویدکه احساس می کنم دولت کنونی هم راه حلی برای این مساله ندارد.

همچنین شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیزبه نقل از کوشنر ذکر کرده است: ما به تلاش هایمان ادامه می دهیم تا بینیم راه حلی براینزاع در فلسطین وجود دارد و ممکن است هیچ راه حلی هم وجود نداشته باشد.

کوشنر ضمن ابراز ناامیدی از احیای روند مذاکراتسازش بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی، تصریح کرد که هر دو طرف در حال مانع تراشی ومشکل آفرینی هستند.

وی اظهار داشت که هر روز ممکن است اتفاق تازهای رخ دهد، زیرا در هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی مخالفانی برای مذاکرات سازش وجوددارد.

جارد کوشنر تصریح کرد که پس از اینکه پست کنونیرا قبول کردم، به دقت پرونده مذاکرات سازش بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی طی سالهای گذشته را مطالعه کردم و فهمیدم که 40 الی 50 سال است که این مذاکرات نتیجه ایدر پی نداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش نصب گیت های امنیتیدر ورودی های مسجد الاقصی را کاری غیر عاقلانه خواند و گفت که صهیونیست ها فقط بهدنبال حفظ امنیت هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد