شنبه 26/اکتبر/2024

ترامپ در سفر به فلسطین اشغالی ازسرگیری مذاکرات سازش را اعلام می کند

سه‌شنبه 9-می-2017

مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از دیروزدوشنبه تماس های خود برای از سر گیری مذاکرات سازش میان خود را آغاز کردند و قراراست این خبر در جریان سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی واراضی اشغالی فلسطین در تاریخ 23 مه جاری اعلام شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه و موثقفلسطینی اعلام کردند که روابط امنیتی دو طرف فلسطینی و صهیونیستی هرگز متوقف نشدهبود، اما مذاکرات سیاسی و اقتصادی هم به زودی آغاز خواهد شد تا زمینه برای اعلاماز سر گیری مذاکرات در جریان سفر ترامپ به شهر بیت لحم فراهم شود.

این منابع همچنین اعلام کردند که به احتمال زیاد ترامپ درجریان این سفر دیداری سه جانبه با حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی زیر نظر خود برگزار خواهد کرد.

عباس هفته گذشته در جریان دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا درکاخ سفید آمادگی خود برای از سر گیری مذاکرات سازش را اعلام کرد و این در حالی استکه ترامپ هنوز هیچ تعهدی از سوی نتانیاهو در زمینه توقف شهرک سازی دریافت نکردهاست. رئیس تشکیلات رام الله همچنین از دیدار با نتانیاهو استقبال کرده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد