جمعه 20/سپتامبر/2024

زهار: تنها دشمن ما اسرائیل است، به مقاومت در برابر آن ادامه می دهیم

دوشنبه 12-ژوئن-2017

رئیس فراکسیون “تغییر و اصلاح” وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلسقانونگذاری فلسطین تاکید کرد که حماس به مسیر مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه ، محمودزهار این مطلب را امروز دوشنبه در دیدار با اشرف سلیمان سفیر آفریقای جنوبی درتشکیلات خودگردان فلسطین در منزلش در شهر غزه عنوان کرد. 

وی گفت:« رژیم صهیونیستی تنها دشمن ماست و ما ازمسیر مبارزه با این دشمن و مقاومت در برابر آن منحرف نخواهیم شد.»

وی ادامه داد: هجمه های گسترده علیه حماس و متهمکردن این جنبش به تروریسم هرگز موجب تضعیف آن نخواهد شد، بلکه موجب افزایش قدرت واقتدارش می گردد.
زهار خاطرنشان ساخت : هیچ کس نمی تواند حماس را به متوقف کردن مقاومت دربرابر اشغالگران صهیونیست ملزم کند، قدرت و اقتدار مقاومت فلسطین ناشی از حمایتملت های عربی از آن است.  

وی بار دیگر تصریح کرد: حماس هرگز از یک وجب خاکسرزمین فلسطین چشم پوشی نخواهد کرد و هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

رئیس فراکسیون پارلمانی حماس افزود: همگی در راستای برچیدن سایه شوم اشغالگری از سرزمین فلسطین تلاش خواهیمکرد.
وی ضمن اشاره به مساله آشتی ملی، یادآور شد: آشتی ملی باید مبتنی بر توافقنامه های امضا شده باشد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های آفریقای جنوبی در حمایت از آرمان فلسطین،افزود: آفریقای جنوبی و فلسطین درد و رنج مشترکی دارند.  

از سویدیگر، سفیر آفریقای جنوبی در تشکیلات رام الله تاکید کرد که کشورش به تلاش های خوددر زمینه برقراری آشتی ملی فلسطینی ادامه خواهد داد.

ویخاطرنشان ساخت که آفریقای جنوبی همواره در راستای حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطینتلاش می کند.  







لینک کوتاه:

کپی شد