چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی و بازداشت یک تیم عملیاتی فلسطینی شد

چهارشنبه 28-دسامبر-2016

رژیم صهیونیسی مدعی شد که یک تیم عملیاتی فلسطینی را ماهگذشته بازداشت کرده است که قصد اجرای عملیات های ضد صهیونیستی علیه نظامیان اینرژیم در النقب را داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه هایصهیونیستی، اسامی این تیم عملیاتی که رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت آن ها است بدینگونه است: محمد مصری 37 ساله از بئر السبع، عبدالله بو عیاش 26 ساله از روستایکسیفه و بکر، رامی ابو تکفه از شهرک بادیه نشین شقیب السلام در النقب و محمد ابوکف ساکن یکی از روستاهای بادیه نشین نزدیک به بئر السبع. همچنین یک شهروند فلسطینیساکن قلنسوه نیز در همین راستا بازداشت شده است.

منابع صهیونیستی می گویند که انگیزه این افراد از تشکیلتیمی برای اجرای عملیات های ضد صهیونیستی، گرفتن انتقام ممنوع الفعالیت کردن جنبشاسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 است.

این منابع تصریح کردند که تیم مذکور در حال طرح ریزی برایاجرای عملیات هایی در 3 منطقه دیمونا، عراد و یا پایگاه هوایی نفاتیم در صحرایالنقب بودند و برای همین منظور یک سلاح از نوع کارلو و سیستم های انفجار از راهدور نیز خریداری کرده بودند و حتی یک خودرو را هم برای فرار پس از اجرای عملیاتتهیه کرده بودند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد