یکشنبه 22/سپتامبر/2024

زهار: تهدیدات اسرائیل نمی تواند مانع برگزاری راهپیمایی حق بازگشت شود

دوشنبه 26-مارس-2018

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که تهدیداترژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت ما نمی شود و نمی تواند ما را از ادامه روندبرگزاری راهپیمایی بزرگ حق بازگشت منصرف کند.

محمود زهار در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصریح کرد که «دشمنصهیونیستی می داند که راهپیمایی بزرگ حق بازگشت نتایج فاجعه باری برای آن در برخواهد داشت و ملت فلسطین ترسی از تهدیدات این رژیم ندارد.

وی با تاکید بر اینکه حمله به راهپیمایی حق بازگشت با واکنش مناسب مواجه خواهدشد، اعلام کرد که ملت فلسطین مقاومت را به وجود آورد و به هر شکل ممکن آنرا ادامهمی دهد و در نهایت فلسطین را آزاد خواهد کرد و تهدیدات رژیم صهیونیستی نشانه مثبتیدرباره راهپیمایی های حق بازگشت است.

این عضو برجسته دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند بهراهپیمایی های حق بازگشت حمله کند و چنین اقدامی با واکنش مناسب مواجه خواهد شد.وی افزود: افکار عمومی فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 1948 با یهودی سازی یا چشمپوشی از حتی یک وجب خاک فلسطین مقابله می کنند.

زهار تصریح کرد که «حقی که آرمان هایی در بر داشته باشد، از بین نمی رود و اگراین آرمان ها مستندات دینی و تاریخی داشته باشند، بی تاکید محقق خواهند شد وبازگشت به فلسطین یک وعده الهی است.»

وی افزود:« پیام اصلی راهپیمایی های حق بازگشت این است که ملت فلسطین پس از 70سال یا 700 و حتی 7000 سال حتی از یک وجب خاک فلسطین هم چشم پوشی نخواهد کرد و اینهدفی است که این راهپیمایی دنبال می کند.»

زهار تاکید کرد ملت فلسطین که با تمامی ابزارهای مادی، نظامی و انسانی بهمقاومت کمک کرده است، این راهپیمایی را به سرانجام خواهد رساند.

وی افزود: ملت فلسطین و جنبش حماس راه خود را می شناسند و ما می خواهیم بهکسانی که فراموش کرده اند، یادآوری کنیم که ما در راه آزادی فلسطین قدم بر میداریم و این یک حقیقت جهانی، قرآنی و انسانی است و هر چقدر هم طول بکشد، ما حقوقمان را باز پس خواهیم گرفت.

این رهبر برجسته مقاومت فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود به مجازات هایتشکیلات خودگردان فلسطین علیه باریکه غزه اشاره کرد و گفت:« این ها مجازات نیستند،بلکه جنایت هایی هستند که محمود عباس مرتکب می شود. این ها جنایت های واقعی هستندو عباس در روزی از روزها از سوی فلسطینیان و حامیان آنها مجازات خواهد شد؛ چرا کهجنایت با مرور زمان از بین نمی رود.

وی این سوال را مطرح کرد که «گناه مقاومت فلسطین و جنبش حماس و باریکه غزهچیست؟!» زهار تاکید کرد که حماس بر عهد و پیمانی که با خداوند و ملت فلسطین بستهاست، وفادار باقی خواهد ماند.

وی درباره مانورهای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اظهارداشت که «هیچ چیزی مانع از آزادی سازی سراسر فلسطین نمی شود و حتی اگر تمامی سلاحهای دنیا در دست اسرائیل جمع شود، نمی تواند مانع از تحقق اهداف برنامه مقاومت شود.»

این رهبر حماس درباره “معامله قرن” نیز تاکید کرد که “معاملهقرن” قبل از سال 1948 کلید خورد و نام آن “حل مشکل اسرائیل” است ونه “معامله قرن”، اما رژیم صهیونیستی نتوانسته است عزم و اراده ملتفلسطین و بسیاری از ملت های عربی را در هم بشکند و معامله قرنی که این رژیم ازطریق آن سعی در نابودی مساله فلسطین را دارد، سرآغاز آزاد سازی فلسطین خواهد بود.

لینک کوتاه:

کپی شد