سه شنبه 24/سپتامبر/2024

حماس: بمباران عمدی مرکز مسحال اقدامی وحشیانه است

پنج‌شنبه 9-آگوست-2018

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در بمباران مراکز فرهنگی و تخریب آنها که بمباران مرکز فرهنگی “مسحال” نمونه ای از آن بود، اقدامی وحشیانه و عصر قجری است که در جریان آن با آتش و باروت به جنگ فرهنگ می رفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس شامگاه امروز پنجشنبه خاطر نشان کرد که اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در بمباران این مرکز که مقر مصری های مقیم باریکه غزه به شمار می رفت، تلاشی برای ضربه زدن به تلاش های مصر برای برقراری آرامش در نوار غزه است و نشان می دهد که این رژیم دشمن تمامی ارکان امت عربی است.

در اثر بمباران مرکز فرهنگی مسحال در غرب شهر غزه 18 شهروند فلسطینی زخمی شدند. جنگنده های “اف 16” ارتش صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه مرکز فرهنگی “مسحال” در غرب غزه را بمباران و کاملا ویران کردند که در اثر آن 18 نفر زخمی شدند. جنگنده های صهیونیستی دست کم 8 فروند موشک به سمت این ساختمان شلیک کرده بودند.

این مرکز با سرمایه گذاری یک بازرگان فلسطینی به نام “سعید مسحال” از بنیانگذاران جنبش فتح ساخته شده بود و چندین سالن همایش و کنفرانس های سیاسی و فرهنگی و نیز کتابخانه و سینما داشت.

لینک کوتاه:

کپی شد