جمعه 20/سپتامبر/2024

بازداشت مزدوران رژیم صهیونیستی که قصد برهم زدن امنیت غزه را داشتند

دوشنبه 9-اکتبر-2017

یک منبع امنیتی بلندپایه در نوار غزه اعلام کرد که سرویسهای امنیتی در این باریکه اعضای تیمی را که تحت فرمان سازمان اطلاعات رژیمصهیونیستی فعالیت می کرد و قصد بر هم زدن امنیت امنیت این باریکه را داشت، بازداشتکرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منابع تصریح کردندکه پس از بازداشت اعضای این تیم که از اسامی مستعار استفاده می کردند، مشخص شد کهآن ها از سوی سازمان اطلاعات دشمن صهیونیستی سازماندهی می شدند.

منابع مذکور بیان کردند که افراد بازداشت شده اعتراف کردهاند که از سوی افسران سازمان اطلاعات صهیونیستی اجیر شده بودند تا امنیت نوار غزهرا بر هم زده و زمینه حملات دشمن صهیونیستی به پایگاه های مقاومت در باریکه غزه رافراهم کنند.

منابع امنیتی در نوار غزه نسبت به اقدام دشمن صهیونیست بهفریب دادن جوانان فلسطینی و اخاذی از آنان هشدار دادند.

این منابع تاکید کردند که برخی طرف های وابسته به سازماناطلاعات رژیم صهیونیستی در نوار غزه فعالیت می کنند که هدفشان بر هم زدن امنیت اینمنطقه و به چالش کشیدن مقاومت است که افراد کج فکر و منحرف این مساله را درک نمیکنند.

منابع امنیتی تصریح کردند که نیروهای امنیتی در نوار غزه باتوجه به اجماع ملی صورت گرفته، هیچ فردی را به خاطر فعالیت در زمینه های مقاومتبازداشت نکرده اند و همه می دانند که کار سرویس های امنیتی حمایت از مقاومت است.

این در حالی است که پایگاه امنیتی مجد نزدیک به مقاومتفلسطین اخیرا از بازداشت یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی خبر داد که در بمباراناهدافی در غزه از سوی جنگنده های صهیونیستی دست داشت.

این جاسوس در اعترافات خود گفته که افسر سازمان اطلاعات صبحروز سه شنبه 8/8/2017 به او اعلام کرده بود که مکان مذکور بمباران خواهد شد و ازاو خواسته بود پس از بمباران مکان آن را تحت نظر گرفته و اطلاعات لازم را جمع آوریکند.

گفتنی است که صبح همان روز رژیم صهیونیستی مدعی شلیک یکگلوله خمپاره از نوار غزه به منطقه ای باز در عسقلان شد و ساعاتی بعد یعنی بامدادروز چهارشنبه 9/8/2017 جنگنده های این رژیم اقدام به بمباران پایگاه های مقاومت دراین باریکه کردند.

پایگاه امنیتی مجد این سوال را مطرح کرده که چه کسی اینگلوله خمپاره را از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است؟ یا اصلا خمپارهای شلیک شده است یا این صرفا یک ادعا و مانور برای توجیه حملات دشمن به باریکه غزهبود؟

لینک کوتاه:

کپی شد