شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس: اعترافات لیبرمن نشانگر درستی مسیر ماست

پنج‌شنبه 14-ژوئن-2018

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد که اعترافات اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست تمامی تلاش های این رژیم برای براندازی حماس از خارج، نوعی اعتراف رسمی به درستی مسیر حرکت این جنبش و برنامه ملی آن است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که این نشان افتخاری برای ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن و نیز ساکنان قهرمان غزه است.

برهوم تصریح کرد که همزمانی و همسویی اظهارات عزام احمد دبیر کمیته اجرایی جنبش فتح درباره براندازی حماس با فشارها و محدودیت های بیشتر علیه ساکنان غزه نشان می دهد که دولت صهیونیستی و تشکیلات خودگردان و دولت آن برنامه مشترکی برای حمله به غزه و ساکنان آن و نیز مقاومت فلسطین در این منطقه دارند تا طرح ها و پروژه های خطرناک خود را به مرحله اجرا درآورند و این باعث افزایش انگیزه ملت فلسطین و ساکنان غزه برای حفظ وحدت خود و دفاع از مقاومت قهرمان فلسطین می شود.

گفتنی است که اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تلاش های این رژیم برای براندازی جنبش حماس از خارج نتیجه ای در بر نداشت و باید ساکنان غزه از داخل علیه آن شورش کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد