یکشنبه 22/سپتامبر/2024

لیبرمن: حزب الله مسئول شلیک دو موشک به بلندی های جولان است

سه‌شنبه 24-اکتبر-2017

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنبش حزب الله لبنان را مسئول شلیک 2 فروند موشک بهسمت بلندی های اشغالی جولان از اراضی سوریه دانست که روز شنبه گذشته اتفاق افتادهبود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی،اویگدور لیبرمن در سخنان خود در مراسم افتتاحیه نشست اعضای حزب “اسرائیل خانهما” ـ که ریاستش را خودش بر عهده دارد ـ مدعی شد که این اقدام عامدانه بوده وناشی از اشتباه در هدف گیری در جریان درگیری های داخلی سوریه نبود.

وی افزود:«این حمله به صورت عامدانه توسط یک تیم وابسته به جنبش حزب اللهلبنان و به دسور شخصی حسن نصرالله (دبیر کل جنبش حزب الله) صورت گرفته است.»

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی به نقل از افسران بلندپایه ارتشصهیونیستی، این ادعای لیبرمن را تکذیب و اعلام کردند که ما اطلاعات دقیقی که صحتاین اظهارات لیبرمن را تایید کند، نداریم.

رژیم صهیونیستی شنبه گذشته به بهانه شلیک این دو موشک از اراضی سوریه به بلندیهای اشغالی جولان سوریه با آتش توپخانه 3 مرکز وابسته به نیروهای سوری در منطقهقنیطره را بمباران کردند. بلندی های جولان سوریه از سال 1967 تحت اشغال رژیمصهیونیستی قرار دارد. 

لینک کوتاه:

کپی شد