یکشنبه 27/اکتبر/2024

تصمیم دولت رام الله برای برگزاری انتخابات شهرداری ها در غزه

سه‌شنبه 30-می-2017

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست رامی حمد الله تصمیم به برگزاری دومینمرحله انتخابات شهرداری ها در نوار غزه در تاریخ 14 اکتبر آینده گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان”وفا”، در بیانیه منتشر شده از سوی دولت رام الله در پایان نشست هفتگیامروز سه شنبه آن آمده است که این دولت با درخواست وزیر شهرداری ها برای برگزاریدومین دوره انتخابات شهرداری ها در نوار غزه در تاریخ 14/10/2017 موافقت کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که هیات دولت تشکیلات خودگردان با درخواست وزیرشهرداری ها مبنی بر برگزاری انتخابات میان دوره ای در 66 حوزه در کرانه باختری همکه انتخابات در آنها برگزار نشده است، موافقت کرد که قرار است این انتخابات درتاریخ 29/7/2017 برگزار گردد.

هیات دولت همچنین وزیر مربوطه را مامور هماهنگی و ارتباط با ستاد مرکزیانتخابات در زمینه برگزاری انتخابات در تاریخ های مشخص شده کرد.

گفتنی است که انتخابات شهرداری ها در تاریخ 13 مه جاری در کرانه باختریبرگزاری شد که با مشارکت اندک شهروندان فلسطینی مواجه شد و بسیاری از شهروندان وگروه های فلسطینی این انتخابات را تحریم کرده بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد