جمعه 25/اکتبر/2024

ابو عبیده: قسام پشتوانه امنیت ما در برابر دشمن صهیونیستی است

دوشنبه 26-مارس-2018

گردان هایشهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” آمادگی خودبرای حمایت و یاری تمامی انسان های مخلص امت عربی و اسلامی در تمامی جبهه های واقعتحت تهدید دشمن جنایتکار صهیونیستی را اعلام کرد و به رژیم صهیونیستی نسبت بهارتکاب هر گونه حماقتی علیه ملت فلسطین هشدار داد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده سخنگوی نظامی گردان های قسام در سخنرانی ضبط شده اشکه در بخش های شرقی نوار غزه پخش شد، خاطر نشان کرد که «ما به دشمن نسبت به ارتکابهر گونه حماقتی علیه ملت مان هشدار می دهیم. ما به هر گونه تجاوز بزدلانه ای واکنشنشان خواهیم داد و ـ به حول و قوه الهی ـ دشمن تاوان سختی خواهد داد.»

ابو عبیدهخاطر نشان کرد که مقاومت فلسطین و در راس آن گردان های قسام آماده مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت و سرزمین فلسطین خواهند بود و در دفاع از ملت وحقوق آن کوتاهی نخواهند کرد.

وی افزود:سیاست ارعاب و محاصره نخواهد توانست ملت ما را از انجام وظیفه اش در زمینه مقاومت منصرفکند و هیچ قدرتی در روی زمین نمی تواند حقوق ملت ما را از آن گرفته و یا هویت آنراحذف و یا آینده اش را ترسیم کند، بلکه خون شهدا و رشادت ها و مبارزات و جهادفلسطینیان به پیروزی ختم خواهد شد و زمینه بازگشت آواران به وطن و آزادی مقدساتفراهم خواهد شد.

ابو عبیده ضمناعلام پایان مانورهای “پایداری و چالش” که به منظور ارزیابی آمادگیمبارزان قسام برگزار شد، تصریح کرد که این مانورها شبیه سازی ایستادگی گردان هایقسام در برابر حملات دشمن در محورهای مختلف باریکه غزه بر اساس نقشه از قبل طراحیشده است و در جریان آن سناریوهای مختلف دفاع از مناطق حساس، مقابله با عملیات هلیبرن دریایی و هوایی، مقابله با یگان های زرهی و شبیخون به نظامیان متجاوز موردآزمایش قرار گرفت.

سخنگوی گردانهای قسام تصریح کرد که این مانورها میزان آمادگی و کارآمدی رزمی مبارزان قسام وسرعت پاسخ‌دهی آنها و نیز حجم هماهنگی میان بخش های مختلف گردان های قسام را نشانداد.

وی افزود:فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام به شدت از تلاش ها و روحیه و انضباطمبارزان تمجید کردند و من هم به نوبه خودم از ملت مبارز و مقاوم فلسطین که هموارهحامی فرزندان مخلص خود در گردان های قسام بوده اند، تشکر و قدردانی و اعلام می کنمکه این گردان ها پشتوانه ای برای ملت فلسطین خواهد بود و در هر شرایط و با جود هرگونه چالشی به آن وفادار خواهد بود.

لینک کوتاه:

کپی شد