شنبه 21/سپتامبر/2024

معامله قرن وارد مراحل نهایی شده است و به زودی اعلام می شود

دوشنبه 11-ژوئن-2018

روزنامه صهیونیستی “اسرائیل الیوم” صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن به منظور انجام رایزنی های فوری درباره طرح صلح موسوم به “معامله قرن” سفیر خود را از فلسطین اشغالی فرا خوانده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از این روزنامه صهیونیستی، طرح موسوم به “معامله قرن” تقریبا آماده شده و وارد مراحل نهایی شده است و شاید به زود اعلام شود.

به گفته این روزنامه، طرح مذکور زیر نظر یک هیات آمریکایی و در راس آنها؛ “جیسون گرینبلات” فرستاده به اصطلاح صلح آمریکا در منطقه خاورمیانه، دیوید فریدمن سفیر این کشور در فلسطین اشغالی و جرارد کوشنر مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهیه شده است.

دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی امروز دوشنبه به منظور بحث و بررسی طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن به طور ناگهانی راهی واشنگتن شد. به گزارش روزنامه “اسرائیل الیوم”، دیوید فریدمن قرار بود در اجلاس یهودیان آمریکا در قدس اشغالی سخنرانی کند اما به طور ناگهانی راهی واشنگتن شد تا در مورد معامله قرن بحث و رایزنی کند. سفارت آمریکا نیز اعلام کرد که فریدمن برای گفتگو و رایزنی با مسئولان وزارت خارجه و کاخ سفید احضار شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد