چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

هواپیماهای صهیونیستی عاملان ارسال بالون های آتش زا را هدف قرار دادند

پنج‌شنبه 21-ژوئن-2018

هواپیماهای صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه برای دومین بار عاملان ارسال بالون های آتش زا در شرق شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی دست کم با شلیک یک فروند موشک، ارسال کنندگان بالون های آتش زا در شرق رفح را هدف قرار دادند که در جریان آن به کسی آسیبی نرسید.

هواپیماهای صهیونیستی ظهر امروز پنجشنبه نیز تعدادی از ارسال کنندگان بالون های آتش زا در شرق شهر رفح را هدف قرار داده بودند.

نظامیان صهیونیست در دوره اخیر روند بمباران جوانان فلسطینی در نزدیکی موانع امنیتی نصب شده در مرزهای باریکه غزه با فلسطین اشغالی را شدت بخشیده اند و در جریان این عملیات ها، پایگاه های مقاومت فلسطین نیز هدف قرار گرفته است.

شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این اقدام ارتش صهیونیستی با صدور بیانیه ای مشترک نسبت به تداوم تلاش های رژیم صهیونیستی برای شکستن معادلات با مقاومت فلسطین هشدار داده و تاکید کردند که «دوران آن گذشته است که دشمن صهیونیستی قواعد درگیری و منازعه را به تنهایی تعیین کند و اکنون هر موشکی با موشک پاسخ داده خواهد شد.»

لینک کوتاه:

کپی شد