شنبه 21/سپتامبر/2024

شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن ده ها تن دیگر در تظاهرات جمعه خشم

جمعه 22-دسامبر-2017

شهرهایمختلف کرانه باختری از جمله رام الله، الخلیل، البیره، نابلس، بیت لحم، قلقیلیا، طوباس، طولکرم و غیرهامروز جمعه برای سومین هفته متوالی صحنه تظاهرات ها و درگیری های شدید فلسطینیان بااشغالگران صهیونیست در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اعلامشهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که درگیری ها میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در بخش های مختلف شهر بیت المقدس از جمله بخش قدیمی و اطراف مسجد مبارک الاقصی در جریان است، در این درگیری ها نیروهای ارتش اسرائیل به سوی فلسطینیان گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند که در پی این تجاوزات ده ها فلسطینی زخمی شده اند که حال تعدادی از آنان وخیم گزارششده است.
در همین راستا، فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز امروز برای سومین جمعه متوالی در اعتراض به این  تصمیم به خیابان ها ریخته و تظاهرات گسترده ای برپا کردند. 

فلسطینیان امروز در 39 منطقه با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند که در جریان این درگیری 2 فلسطینی به شهادت رسید و ده ها تن دیگر زخمی شدند. 
اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که یکی از این شهیدان زکریا کفارنه نام دارد و 24 ساله می باشد که در شرق شهرک جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید. 

لینک کوتاه:

کپی شد