یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حملات ارتش صهیونیستی به غزه و پاسخ موشکی مقاومت

شنبه 14-جولای-2018

جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر امروز شنبه در چندین نوبت پایگاه های مقاومت فلسطین و یک زمین کشاورزی در باریکه غزه را بمباران کردند و مقاومت فلسطین هم در پاسخ به این تجاوزات، شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های صهیونیستی با شلیک دست کم 3 فروند موشک خسارت های زیادی به پایگاه “صلاح الدین” گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” در نزدیکی پل دشت غزه در وسط نوار غزه وارد کردند.

جنگنده های صهیونیستی همچنین 2 پایگاه گردان های قسام در شهر رفح واقع در نزدیکی مرزهای فلسطین با مصر و یک زمین کشاورزی در شرق محله زیتون در شرق شهر غزه را هدف قرار دادند و علاوه بر این به یک پایگاه مقامت در نزدیکی برج های “العوده” در شمال نوار غزه و یک پایگاه دیگر در غرب شهر غزه حمله کردند.

در شمال باریکه غزه هم، ارتش صهیونیستی یک پایگاه مقاومت در نزدیکی روستای البدویه و یک پایگاه دیگر را در شرق بیت لاهیا هدف اصابت نزدیک به 10 فروند موشک قرار داد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین خالی از سکنه در نزدیکی دانشگاه آمریکایی در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. جنگنده های صهیونیستی همچنین یک زمین خالی را در پشت مسجد خدیجه در محله التفاح در شرق شهر غزه هدف قرار دادند که هنوز از خسارت های احتمالی آن خبری منتشر نشده است.

هواپیماهای شناسایی ارتش صهیونیستی راس ساعت 3 بعد از ظهر نیز یک زمین کشاورزی را در شرق دیر البلح واقع در وسط نوار غزه هدف قرار دادند. منابع پزشکی اعلام کرده اند که این حمله خسارت جانی در بر نداشته است و تنها خسارت هایی به برخی منازل شهروندان فلسطینی وارد شده است.

در همین راستا، حوالی ساعت 4 عصر دو برج دیده بانی مقاومت فلسطین در منطقه القراره و خزاعه در شرق استان خان یونس هدف حمله توپخانه ارتش صهیونیستی قرار گرفتند که گفته می شود یک فلسطینی در جریان این حملات زخمی شده است.

عصر امروز نیز هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی قطعه زمینی را در نزدیکی دانشگاه آزاد قدس در شمال باریکه غزه هدف قرار دادند که هنوز از خسارت های جانی احتمالی آن خبری در دست نیست. جنگنده های صهیونیستی همچنین 4 فروند موشک به سمت ساختمان الکتیبه در غزه شلیک کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد