سه شنبه 24/سپتامبر/2024

هلاکت یک نظامی صهیونیست زخمی شده در اثر انفجار در خان یونس

شنبه 17-فوریه-2018

یک نظامی صهیونیست که در جریان وقوع انفجار در مرزهای شرقی شهر خان یونس زخمیشده بود، به هلاکت رسید. در این عملیات 2 نظامی صهیونیست دیگر هم زخمی شده بودند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی،یکی از 3 نظامی صهیونیست صهیونیست زخمی شده در اثر وقوع انفجار بمب در مرزهای شرقیخان یونس به هلاکت رسید.

پایگاه صهیونیستی “مفزاک لایو” قبل از این خاطر نشان کرده بود که درجریان وقوع انفجار در منطقه عین ثالثه در مرزهای خان یونس واقع در جنوب غرب غزه، 4نظامی صهیونیست عضو یگان مهندسی ارتش صهیونیستی زخمی شده بودند و حال یکی از آنهابه شدت وخیم بود.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود اعلام کرد که “یگانگولانی” ارتش صهیونیستی در نزدیکی موانع مرزی فعالیت می کرد که متوجه وجود یکشیء مشکوک در این نقطه می شود و زمانی که می خواست آنرا خنثی کرده و از بین ببرد،انفجاری شدید روی می دهد.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی در واکنش به این انفجار، اقدام به بمباران یکنقطه دیده بانی گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنوب غزهکرد. “اور هیلر” خبرنگار صهیونیست اعلام کرد که ارتش صهیونیستی احتمالمی دهد که حادثه انفجار خان یونس واکنش جهاد اسلامی به حادثه تخریب یک تونلمقاومتی در تاریخ 30 اکتبر گذشته بود.

لینک کوتاه:

کپی شد