یکشنبه 22/سپتامبر/2024

یعلون: حیات سیاسی نتانیاهو به پایان رسیده است

جمعه 9-مارس-2018

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی رفتار و اقدامات نخست وزیراین رژیم در سایه پرونده های فساد مطرح شده علیه وی و تلاش او برای سیطره بر رادیوارتش را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موشه یعلون در گفتگو بارادیو ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد که اسرائیلی ها اکنون جور جنگ نتانیاهو برایماندن در صحنه سیاسی را می کشند و از نظر کلی، حیات سیاسی نتانیاهو به پایان رسیدهاست.

یعلون خاطر نشان کرد که نتانیاهو از راه درست منحرف شده استو کل اسرائیل را هم با خود به سمت بیراهه می کشاند.

وی عملکرد سیاستمداران اسرائیلی در قبال مواضع و سیاست هاینتانیاهو و تلاش های او و نزدیکانش برای سیطره بر دستگاه قضایی و رسانه ها را موردانتقاد قرار داد و گفت نتانیاهو در گذشته نیز قصد سیطره بر رادیو ارتش را داشت.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بیان کرد که نتانیاهو الان درتلاش برای سیطره بر رسانه ها است اما من به او اجازه چنین کاری را نخواهم داد.

موشه یعلون همچنین به بحران ائتلاف دولتی پیرامون پیش نویسقانون خدمت اجباری در ارتش اشاره کرد و گفت که نتانیاهو به سبب تحقیقات و بازجوییها در مورد پرونده های فساد در فکر برگزاری انتخابات است و تنها کسی که در موردبرگزاری انتخابات تصمیم گیرد، نتانیاهو است.

یعلون تاکید کرد که اگر نتانیاهو بداند برگزاری انتخاباتموجب تقویت جایگاه او در رابطه با بازجویی ها و یا به تعویق افتادن اعلام نتایجتحقیقات خواهد شد، مسلما تصمیم برگزاری انتخابات را اتخاذ خواهد کرد و پیش نویسقانون خدمت اجباری در ارتش صرفا یک بهانه است.

 

 

لینک کوتاه:

کپی شد