شنبه 21/سپتامبر/2024

دیدار هیات های جبهه خلق و جنبش جهاد با یحیی سنوار

پنج‌شنبه 19-جولای-2018

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد هیات های دو جنبش جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین امروز پنجشنبه با “یحیی سنوار” رئیس جنبش حماس در غزه و تعدادی دیگر از رهبران این جنبش دیدار و درباره نتایج سفر اخیر این جنبش به مصر بحث و گفتگو کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که هیات های دو جنبش جهاد اسلامی و جبهه خلق در دیدار با سنوار تحولات مساله فلسطین و چالش های واقعی و تلاش ها برای نابودی فلسطینیان به ویژه در “خان الاحمر”، تشدید شهرک سازی در قدس و کرانه باختری و راه های مقابله با این چالش ها را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است که رهبران حماس، جبهه خلق و جهاد اسلامی را در جریان نتایج سفر اخیر هیات حماس به قاهره و جزئیات طرح مصر برای تحقق آشتی ملی در فلسطین قرار دادند.

رئیس جنبش حماس در غزه همچنین در این دیدار با رهبران جهاد اسلامی و جبهه خلق راه های توسعه تظاهرات های حق بازگشت و لغو محاصره به منظور تحقق اهداف ملی مورد نظر را مورد بررسی قرار داد.

هدف از این دیدارها هماهنگی مواضع ملی به منظور مقابله با تمامی حوادث مرتبط با مساله فلسطین است و رهبران حماس طی روزهای گذشته دیدارهای مشابهی هم با رهبران دیگر گروه های فلسطینی برگزار کرده بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد