شنبه 26/اکتبر/2024

دانشجویان استرالیایی خواستار قطع رابطه مقامات کشورشان با اسرائیل شدند

یکشنبه 25-فوریه-2018

تشکل “دانشجویان برای فلسطین”در دانشگاه ولونگونگ استرالیا در اعتراض به امضای توافقنامه میان شرکت استرالیایی Bisalloyو شرکت اسرائیلی فعال در حوزه نظامی “رافائیل” درمقابل این شرکت تظاهرات گسترده ای را برپا کرد. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دانشجویان این دانشگاه با حمل پرچم های فلسطین و استرالیا و سر دادن شعارهایی خواستار قطعرابطه مقامات کشورشان با اسرائیل و نهادها و سازمان های آن شدند.

شامخ بدره فعال سیاسی با ایراد نطقیدر این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت اینگونه تظاهرات ها و فعالیت ها، یادآور شد که مناسباتنظامی با رژیم صهیونیستی موجب تشویق این رژیم به ادامه نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین و تشدید تجاوزاتشعلیه ملت فلسطین می شود.

وی خاطرنشان ساخت که اسرائیل در حالحاضر در عرصه بین الملل منزوی شده است و با تحریم فزاینده در سطح بین المللی مواجهاست و دلیل این مساله به گسترش دامنه فعالیت های جنبش جهانی تحریم اسرائیل بر می گردد.

بدره یادآورشد که دشمن صهیونیستی درجریان تجاوزات بی وقفه اش علیه ملت فلسطین از تمامی سلاح های سنگین و مدرن و غیرمتعارف استفاده می کند و در پی این تجاوزات هزاران فلسطینی به شهادت رسیده وهزاران تن دیگر هم زخمی شده اند.

این فعال سیاسی تصریح کرد که نبرد بادشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد، ما هرگز در زمینه پایداری و مبارزه و مقاومت دربرابر اشغالگران صهیونیست کوتاهی نخواهیم کرد، این مبارزات هرگز به هدر نخواهدرفت.

لینک کوتاه:

کپی شد