چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

حمله هواپیماهای اسرائیلی به شمال نوار غزه

چهارشنبه 23-می-2018

هواپیماهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه دو قایق در غرب غزه و یک پایگاه مقاومت فلسطین در شمال این باریکه را هدف قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پهبادهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی 3 موشک به سمت دو قایق در نزدیکی بندر غزه شلیک کردند.

در پی این حمله، آتش سوزی گسترده ای در این منطقه به وقوع پیوسته است.

منابع محلی اشاره کرده اند که این دو قایق برای شکستن محاصره غزه آماده شده بودند.

از سوی دیگر، ادهم ابو سلمیه سخنگوی هیئت شکستن حصار غزه تصریح کرد که حمله مجدد هواپیماهای اسرائیلی به کشتی های شکستن محاصره بیانگر این است که این رژیم سعی می کند با تجاوزات و جنایات خود بر محاصره دریایی باریکه غزه سرپوش بگذارد.

همچنین جنگنده های اسرائیلی نیز یک پایگاه مقاومت فلسطین در شرق مقبره شرقی واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

منابع محلی تاکید کردند که جنگنده های اسرائیلی دست کم 6 موشک به سمت پایگاه شهید احمد جعبری متعلق به گردان های شهید عزالدین قسام شلیک کردند و دقایقی بعد دوباره با دو موشک دیگر این پایگاه را هدف قرار دادند.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساخت های حماس و دو هدف متعلق به نیروی دریایی این جنبش را هدف قرار داده اند.

وی اظهار داشت که این حملات در پاسخ به آتش زدن یک پایگاه نظامی صهیونیستی در روز گذشته و آتش سوزی در شهرک های مجاور غزه به سبب بادبادک های آتش زا صورت گرفته است.

لینک کوتاه:

کپی شد