سه شنبه 24/سپتامبر/2024

نتانیاهو و لیبرمن، حماس را تهدید کردند

یکشنبه 14-ژانویه-2018

بنیامین نتانیاهو نخستوزیر و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه جنبش مقاومت اسلامیحماس را به ادامه حملات علیه تونل های مقاومتی در نوار مرزی باریکه غزه با فلسطین اشغالی تهدید کردند.

به گزارشمرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتانیاهو امروز یکشنبه پیش از عزیمت به هند تصریح کرد:« ما زیر ساختهای حماس را هدف حمله قرار خواهیم داد.»

ازسوی دیگر، آویگدور لیبرمن گفت:« نیروهای ارتش اسرائیل شبانه روز تلاش می کنند تاتونل های مقاومتی و تهاجمی حماس را از بین ببرند.»

ویخاطرنشان ساخت که تخریب این تونل ها به سیاست ها و قدرت و توانمندی راهبردی حماسلطمه خواهد زد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی شامگاه دیروز شنبه شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی 2 موشک به زمینی کشاورزی در شرق رفح شلیک کردند که در پی آن صدای انفجار مهیبی در این منطقه شنیده شد.

در این حمله کسی آسیبی ندیده است.

در همین حال، اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساخت های مقاومت در جنوب رفح واقع در نزدیکی نوار مرزی غزه و مصر را هدف قرار داده اند.

وی همانند همیشه جنبش حماس را مسئول آنچه در داخل نوار غزه رخ می دهد، معرفی کرد.

این در حالی است که برخی منابع نیز گفته اند جنگنده های صهیونیستی تونلی را در شرق رفح بمباران کرده اند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی قبل از این حمله، گذرگاه کرم ابو سالم در شرق رفح بسته و اعلام کرد این گذرگاه به دلایل امنیتی تا امروز یکشنبه بسته خواهد بود.

 

لینک کوتاه:

کپی شد