سه شنبه 24/سپتامبر/2024

دستور رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی برای تشدید حملات علیه غزه

شنبه 14-جولای-2018

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی امروز شنبه دستور داد هر زمان لازم باشد حملات و بمباران ها علیه باریکه غزه شدت بگیرند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، گادی ایزنکوت در پایان نشست مسئولان نظامی این رژیم برای بررسی اوضاع غزه دستور تشدید حملات و بمباران ها علیه غزه در مواقع لزوم را صادر کرد.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوق العاده کابینه امنیتی این رژیم طی فردا یکشنبه شد تا تشدید درگیری ها در غزه طی روزهای اخیر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم خاطر نشان کرد که این نشست کابینه امنیتی پس از پایان نشست هفتگی هیات دولت صهیونیستی و در ساعت های ظهر فردا برگزار خواهد شد، اما به نظر نمی رسد که تل آویو تصمیم به انجام عملیات نظامی گسترده در غزه را داشته باشد.

این شبکه تلویزیونی خاطر نشان کرد که در صورت تداوم شلیک موشک و راکت از غزه به سمت شهرک های صهیونیستی و زخمی شدن صهیونیست ها، احتمال می رود که نشست کابینه امنیتی شامگاه امروز شنبه برگزار شود.

جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر امروز شنبه در چندین نوبت پایگاه های مقاومت فلسطین و یک زمین کشاورزی در باریکه غزه را بمباران کرده بودند که مقاومت فلسطین هم در پاسخ به این تجاوزات، شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

لینک کوتاه:

کپی شد