سه شنبه 24/سپتامبر/2024

سفیر روسیه واکنش منفی اسرائیل به توافق کاهش تنش در سوریه را محکوم کرد

چهارشنبه 22-نوامبر-2017

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی واکنش منفی رژیم صهیونیستی بهتوافق کاهش تنش در سوریه را محکوم و تاکید کرد که لزومی ندارد این رژیم تا ایناندازه در تاثیرات این توافق بر منافع امنیتی اش مبالغه کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “الکساندرشین” اظهار داشت که کشورش طبق معیارها و مبانی قوانین بین المللی که حضورنیروهای ایرانی در سوریه را مشروع می داند، عمل می کند و هدف این نیروها تنهامبارزه با تروریسم است و مسکو با تهران برای تحقق این هدف همکاری می کند.

شین تصریح کرد که پس از پایان نزاع و جنگ در سوریه، مردماین کشور خود در چارچوب گفتگوهای ملی، در مورد حضور نیروهای بیگانه در کشورشانتصمیم گیری می کنند و این مسأله در گرو گفتگو میان دولت و جریان های مخالف است وروسیه هر تلاشی می کند تا این گفتگوها انجام شود.

این در حالی است که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستیروز گذشته خواستار افزایش 1.4 میلیون دلاری بودجه ارتش این رژیم برای 3 سال آیندهشد.

لیبرمن مدعی شد که تحولات منطقه ای و ناامنی حاکم برخاورمیانه، موجب شده تا سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی با سختی و دشواری هایزیادی به منظور تامین نیازهای امنیتی این رژیم مواجه باشند.

 

 

لینک کوتاه:

کپی شد